Your basket is currently empty!
Terugbetaling en Omruilings Beleid
Oorsig
Ons terugbetalings- en terugstuurbeleid duur 30 dae. As 30 dae verloop het sedert jou aankoop, kan ons jou nie ‘n volle terugbetaling of omruiling bied nie.
Om vir ‘n terugsending in aanmerking te kom, moet jou item ongebruik en in dieselfde toestand wees as wat jy dit ontvang het.
Verskeie soorte goedere is vrygestel van terugbesorging. Bederfbare goedere soos kos, blomme, koerante of tydskrifte kan nie teruggestuur word nie. Ons aanvaar ook nie produkte wat intieme of sanitêre goedere, gevaarlike materiale of vlambare vloeistowwe of gasse is nie.
Bykomende items wat nie teruggestuur kan word nie:
Geskenkbewyse
Aflaaibare sagteware produkte
Sommige gesondheids- en persoonlike sorg items
Om jou opgawe te voltooi, benodig ons ‘n kwitansie of bewys van aankoop.
Moet asseblief nie jou aankoop na die vervaardiger terugstuur nie.
Daar is sekere situasies waar slegs gedeeltelike terugbetalings toegestaan ​​word:
Items met duidelike tekens van gebruik.
Enige item wat nie in sy oorspronklike toestand is nie, is beskadig of ontbreek onderdele om redes wat nie te wyte is aan ons fout nie.
Enige item wat meer as 30 dae na aflewering terugbesorg word
Sodra jou terugsending ontvang en geïnspekteer is, sal ons vir jou ‘n e-pos stuur om jou in kennis te stel dat ons jou teruggestuurde item ontvang het. Ons sal jou ook in kennis stel van die goedkeuring of verwerping van jou terugbetaling.
As jy goedgekeur word, sal jou terugbetaling verwerk word, en ‘n krediet sal outomaties binne ‘n sekere aantal dae op jou kredietkaart of oorspronklike betaal metode toegepas word.
Laat of vermisde terugbetalings
As jy nog nie ‘n terugbetaling ontvang het nie, gaan eers weer jou bankrekening na.
Kontak dan jou kredietkaartmaatskappy, dit kan ‘n rukkie neem voordat jou terugbetaling amptelik gepos word.
Kontak nou jou bank. Daar is dikwels ‘n mate van verwerkingstyd voordat ‘n terugbetaling gepos word.
As jy dit alles gedoen het en jy het nog nie jou terugbetaling ontvang nie, kontak ons ​​asseblief by help@godsewinkel.co.za
Items op uitverkoping
Slegs items met gewone pryse kan terugbetaal word. Uitverkopings items kan nie terugbetaal word nie.
Ons ruil slegs items as dit gebrekkig of beskadig is vir items van die selfde waarde. As jy dit vir ‘n soortgelyke item moet ruil, stuur vir ons ‘n e-pos by help@godsewinkel.co.za en stuur jou item na die adres soos in epos verskaf.
As die item as ‘n geskenk gemerk is toe dit gekoop en direk aan jou gestuur is, sal jy ‘n geskenkkrediet ontvang vir die waarde van jou terugkeer. Sodra die terugbesorgde item ontvang is, sal ‘n geskenkbewys aan jou gepos word.
As die item nie as ‘n geskenk gemerk is toe dit gekoop is nie, of die geskenkgewer het die bestelling na hulself laat versend om later aan jou te gee, sal ons ‘n terugbetaling aan die geskenkgewer stuur en hulle sal uitvind oor jou terugkeer.
Om jou produk terug te stuur, moet jy jou produk stuur na die adres wat in epos aangestuur sal word.
Jy sal verantwoordelik wees om vir jou eie versendingskoste te betaal vir die terugstuur van jou item. Versendingskoste is nie terugbetaalbaar nie. As jy ‘n terugbetaling ontvang, sal die koste van terugsending van jou terugbetaling afgetrek word.
Afhangende van waar jy woon, kan die tyd wat dit kan neem vir jou omgeruilde produk om jou te bereik verskil.
As jy duurder items terugstuur, kan jy dit oorweeg om ‘n naspoorbare versendingsdiens te gebruik of versending versekering te koop. Ons waarborg nie dat ons jou teruggestuurde item sal ontvang nie.
Kontak ons ​​by help@godsewinkel.co.za vir vrae wat verband hou met terugbetalings en terugsendings.